vrijdag 10 juli 2020

Een coole verjaardag gewenst!



Hoi, hoi,

Vandaag laat ik jullie weer een voetbalkaartje zien.
Ik gebruikte hiervoor deze nieuwe Dutch Doobadoo mal. 

470.713.193 Shape Art Jayden

Dutch Shape Art Jayden
470 713 193

472.100.003 Crafty Kit - Kick It

en de Crafty Kit- Kick.

Ik heb voor deze kaart dus niet de mal gebruikt,
 die bij deze kit hoort maar dus een nieuwe mal,
 die ook heel geschikt is voor een voetbalkaart al zeg ik het zelf. 


Ik heb de basiskaart eerst 3 keer overgetrokken, 1 x op wit cardstock,
1 x op zwart cardstock en daarna nog een keer op het designpapier. 
De randjes van het designpapier heb ik bewerkt met witte gesso 
van Dutch Doobadoo.


Hierna heb ik een stempelafdrukje gebruikt. 
Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
Het afdrukje heb ik nog een keer gemat op zwart cardstock.
Achter het afdrukje zit nog een klein stukje ander
designpapier. 


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de
stickers uit het stickervel en de uitdrukkaartjes. 



Ik ben benieuwd wat jullie van deze verjaardagskaart vinden.
Ik wens jullie nog een fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande