donderdag 1 april 2021

Happy Easter



 Hoi, Hoi,


Met de mal van het paasei van Dutch Doobadoo maakte ik deze Paaskaart.


Ik heb de basiskaart 3 x overgetrokken. 1 x op wit cardstock, 1x op roze cardstock en 1x op designpapier. Met een stans van de shaker van het paasei maakte ik een gat in het designpapier waarin ik de shaker van het paasei heb geplaatst. In de shaker heb ik deze springletz gestopt. Wat zijn ze leuk!


Daarna heb ik een stempel van Wild Rose ingekleurd met Faber Castell potloden. 


Hierna heb ik de tekst "Happy Easter" gestanst. De wolkjes zijn ook gemaakt met een stans. 
Ik vind het wel een vrolijke Paaskaart geworden in een kleur die je niet zo heel snel tegenkomt met Pasen. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en alvast Fijne Paasdagen gewenst.

Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande