zondag 18 april 2021

Succes met je eerste paardrijles


Hallo allemaal,

Met de nieuwe slimeline mal van Dutch Doobadoo maakte ik dit kaartje. Mijn dochter heeft voor haar verjaardag 10 paardrijlessen gekregen maar door alle Coronamaatregelen werden de lessen steeds uitgesteld. Daar baalde ze enorm van. Maar nu mag ze dan eindelijk beginnen met haar eerste paardrijles. Ik maakte daarom dit kaartje voor haar. 

Ik heb hiervoor deze slimeline mal gebruikt



Dutch Doobadoo Card Art Slimeline Golven
470 713 860


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock, kraft en designpapier. 
Hierna heb ik met de nieuwe build up mal van het paard/unicorn dit paard gemaakt.


Dutch Doobadoo Card Art Build up paard
470 713 865


Wat is het weer een leuke mal. Je kunt er ook een unicorn mee maken. Die ga ik de volgende keer
 gebruiken. Met de stempels van de scrabbleletters, dit is al een hele oude stempelset van Joy, maakte ik de tekst "Succes". De tekst "met je eerste paardrijles" heb ik zelf geschreven.


Achter deze tekst heb ik nog wat bladeren geplakt, die ik gemaakt het met verschillende stansen. Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Mijn dochter was er in ieder geval erg blij mee. Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

2 opmerkingen:

  1. Echt geweldig! Super leuke en mooie kaart!
    Groetjes Ingrid V.M.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah.... superleuk! Fijn dat het nu eindelijk door mag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande