donderdag 15 april 2021

Voor de jarige!




Hallo allemaal, 

Hebben jullie de leuke nieuwe Crafty Kit XL  Time to Party van Dutch Doobadoo al gezien?

473 005 005

We hebben speciaal voor jullie een bloghop georganiseerd boordevol ideetjes. Dit is mijn voobeeld. Hop jij ook gezellig met ons mee?





  • Ga 15 april 2020 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Ik gebruikte voor deze verjaardagspost, de mal die hoort bij deze nieuwe Crafty Kit XL. Ik heb de mal eerst overgetrokken op wit cardstock en de enveloppe daarna beplakt met het designpapier uit de kit. Wat een heerlijk vrolijk papier is dit. 


Op de achterkant heb ik een tekst stempel gebruikt.



Op de voorkant heb ik ook enkele plaatjes uit de kit verwerkt. Met een stempel maakte ik de adresbanner en verder heb ik enkele tekstjes gestempeld. 


In de enveloppe heb ik een kaart gestopt, die ik beplakt heb met het design papier en hierop heb ik enkele plaatjes uit de kit verwerkt.


De slinger heb ik gemaakt met een stans, de cadeautjes heb ik uit washitape van Crealies geknipt. 
De tekst "Hartelijk Gefeliciteerd" heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design. 


Ik word heel vrolijk van dit soort kaartjes. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. 
Nu mogen jullie lekker doorhoppen naar het blog van


Veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande




 

8 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuk gemaakt deze vrolijke kaart met envelop.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi.
    Erg mooi gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart heb je gemaakt.

    Liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart met envelop.
    Zo lekker stoer. Mooi papier heb je gebruikt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk, deze kaart met bijpassende enveloppe! Zo vrolijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, dat is een vrolijke envelop met kaart. Super gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande