vrijdag 23 april 2021

Met zijn tweetjes is het leven veel leuker!

Hallo allemaal,

Met de nieuwe slimeline mal van Dutch Doobadoo maakte ik dit kaartje. Het is een trouwkaartje om een bruidspaar te feliciteren met hun trouwdag.  

Ik heb hiervoor deze slime line mal gebruikt



Dutch Doobadoo Card Art Slimeline Golven
470 713 860

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit, blauw en grijs cardstock. Het middelste gedeelte heb ik gemaakt van stempelpapier. Ik heb dit papier bewerkt met inkt en masks. Dit is een mask van My Favorite Things waarmee je gras en wolken kunt maken. 



Dit schattige stempeltje is van Nelly Snellen en heet Lars. Zo heet mijn zoon ook dus die stempel wilde ik natuurlijk wel heel graag hebben.😂 Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.
De teksten heb ik gestempeld met verschillende stempelsetjes. 


De stempel van deze schattige beertjes heb ik een keer van een vriendin gekregen. Geen idee van welk merk deze stempel is. Het afdrukje heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De 2 roze hartjes heb ik gemaakt met een ponsje.

 Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden. Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande