dinsdag 20 april 2021

Hiep Hiep Hoera!


Hoi, Hoi,

Met de nieuwe slimeline mal van Dutch Doobadoo maakte ik dit verjaardagskaartje.



Dutch Doobadoo Card Art Slimeline Hoera
470 713 863


Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock, op kraft en op designpapier. 
De letters heb ik gemaakt van blauw cardstock. Met een zwarte fine-liner heb ik de letters nog een keer omlijnd zodat ze wat meer opvallen. 


Met enkele tekststempels van Carlijn Design heb ik de tekstjes gestempeld. 
Vervolgens heb ik met de collectables van Marianne Design de aapjes gemaakt. De aapjes slingeren in de bladeren van het oerwoud, deze heb ik gemaakt met verschillende stansen.

se


Ik ben zelf helemaal weg van dit soort kaartjes en dit zijn ook wel mijn kleurtjes. Wat vinden jullie ervan? Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

 


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande