dinsdag 13 april 2021

Hoera een zoon!


Hoi, Hoi,

Hebben jullie al meegedaan met de leuke sketch challenge bij Dutch Doobadoo? Maak n.a.v. de onderstaande sketch een leuke sketch en plaats deze in de Dutch Doobadoo challenge groep. 



Dit is mijn voorbeeld. 


Ik gebruikte voor het maken van deze kaart de onderstaande mal.


Dutch Card Art Slimeline
470 713 856


 Ik heb de kaart overgetrokken op wit en blauw cardstock, en vervolgens nog een keer op kraft en 2x op designpapier. Het designpapier wat ik gebruikt heb is van Marja Design, dit is een al wat oudere lijn. 

De stempeltjes zijn van Jocelijne Design/Carlijn Design. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden. De slingertjes heb ik gemaakt met een stans. 
De grasrandjes waarin de konijntjes staan heb ik ook gemaakt met een stans. 


De tekstjes heb ik gestempeld met verschillende stempelsetjes.


Zo ziet de kaart er aan de binnenkant uit. Wanneer je de flapjes naar buiten openvouwt.


De ballon maakte ik met een stans, de tekst in de ballon heb ik gestempeld met een stempelset van Carlijn Design. 

Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen inspireren en dat jullie ook zin hebben om mee te doen met deze leuke challenge. Heel veel succes en plezier bij het maken van jouw kaartje. Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande