maandag 22 november 2021

Gefeliciteerd!





Hallo allemaal,

Met deze slimline mal maakte ik deze herfstkaart.
Ik gebruikte voor deze kaart deze Dutch Doobadoo mal



Dutch Slimline Diamand
470 784 039

Ik heb de mal eerst overgetrokken op kraft papier, daarna op oranje cardstock en als laatste 2x op verschillend designpapier.
Door de gaatjes kijken 3 schattige hondjes.


Deze hondjes heb ik gemaakt met de bovenstaande build up mal. De Dutch

470 784 037
Dutch Build up Peek a Boo hondjes.

De losse blaadjes op de kaart heb ik uit het bovenste designpapier geknipt en los op de kaart geplakt met wat foamtape om het te laten zien dat het nu echt herfst is. 
De tekst gefeliciteerd heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande