donderdag 18 november 2021

Hieperdepiep. Je bent jarig!



Hoi, hoi,

Voor mijn jarige nichtje, die afgelopen weekend 2 jaar is geworden heb ik deze kaart gemaakt. Ze heeft voor haar verjaardag een keukentje gekregen waar ze nu de hele dag druk is met het roeren in pannetjes dus ik vond dit wel een leuke kaart die past bij haar verjaardagscadeau waar ze zo blij mee is. 
Ik maakte de gnome met deze nieuwe build up mal


Dutch Build up Gnome Bakker
470 784 051

Het desingpapier wat ik gebruikt heb komt uit een papierblokje van MFT.


Voor de basiskaart gebruikte ik de mal van de koksmuts.


Dutch Art Koks muts
470 784 050

Deze heb ik eerst overgetrokken op wit cardstock en deze daarna beplakt met rood geruit designpapier. Dit papier was een restje wat ik nog ergens had liggen.


Met verschillende stempeltjes heb ik de tekstjes op de kaart gestempeld. 
De taart achter de beslag kom heb ik gemaakt met een collectable van Marianne Design.
Ook het kleine envelopje op de koksmuts heb ik gemaakt met een stans van Marianne Design.
Met een zwarte gelpen heb ik de kaart verder afgemaakt door er hier en daar wat accentlijnen op te zetten. Ik vind het zelf wel een leuke en vrolijke verjaardagskaart geworden en als cadeautje hebben we er een kookschortje met muts bij gegeven. Heel toepasselijk al zeg ik het zelf. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande