zaterdag 6 november 2021

Vrolijk Kerstfeest


Hallo allemaal,

Met de Dutch Doobadoo slimline Carfty Kit, Oh deer maakte ik dit schudkaartje voor de kerst. 



473 005 013

Ik heb voor de basiskaart een Dutch Doobadoo mal gebruikt die ik eerst heb overgetrokken op wit cardstock. Daarna op groen cardstock en hierna ben ik aan de slag gegaan met het designpapier. 


Met een ronde stans heb ik een gat in de kaart gestanst waarin ik een schudvenster van Marianne Design heb geplakt. In het schudvenster heb ik wat schudmateriaal voor de kerst gestopt. Achter het schudvenster heb ik een plaatje geplakt wat hoort bij het papiersetje. 
De tekst heb ik gemaakt met een stans van Carlijn Design. 


Op de kaart heb ik hier en daar nog wat doorzichtige plakparels geplakt. 


Als laatste heb ik nog een lintje gebruikt om het schudvenster als een soort kerstbal op te hangen.
En dat is weer een kerstkaartje klaar. Ik ga lekker. Op naar de volgende. 
Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande