vrijdag 12 november 2021

Hoera het wordt een jongen!


 Hallo allemaal,

Voor een lieve oud collega maakte ik dit baby-album om haar te feliciteren met haar zwangerschap. Ze weet al dat het een jongentje wordt dus dat was lekker gemakkelijk bij de keuze van het papier. Ik gebruikte voor het maken van dit album deze leuke Dutch Doobadoo mini-album mallenset. 

'
Dutch Doobadoo Cart Art Album Baby
570 784 0921


Ik heb alle basispagina's overgetrokken op kraft papier. Vervolgens heb ik alle pagina's beplakt met papier uit een papierblokje van Echo Park, Little Dreamer.


Bij dit papier blokje zitten leuke kaartjes en tekstvlakjes die ik in het album verwerkt heb. Verder heb ik overal fotomatjes gemaakt zodat mama zelf de foto's er heel gemakkelijk in kan plakken.


Met een zwarte gelpen heb ik op alle pagina's nog wat accentlijnen getrokken zodat het album net iets sprekender overkomt. 


Op de achterkant heb ik mijn nieuwe naamstempel gebruikt. Het album heb ik dit keer ingebonden met een wire-roll. Hiervoor heb de bind it all gebruikt, die heb ik ook maar weer eens uit de kast getoverd. Maar hij moest wel eerst even flink afgestofd worden hoor.😉😂


Inmiddels heeft de postbode dit kleine cadeautje bezorgd en kan ik hem met jullie delen. Ik vind het zo leuk om dit soort cadeautjes te maken al kost het wel vaak meer tijd dan ik gedacht had. Maar goed als de ontvanger er blij mee is dat doe ik dat met liefde. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande