maandag 15 november 2021

Merry Christmas to you all



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaartje zien. Ik ben inmiddels al aardig ver met het maken van de kerstkaartjes. Ik denk dat ik in december tijd overhoudt dit jaar😂. Maar gelukkig heb ik nog een december daily die ik ook graag wil maken, dus ik hoef me echt niet te vervelen.😋
Ik gebruikte voor deze kaart deze Dutch Doobadoo mal


Dutch Slimline Bubbels
470 784 040

Ik heb de mal drie keer overgetrokkken. Eerst op rood designpapier en toen op het designpapier met de bessentakjes. Achter de ronde gaten heb ik groen designpapier geplakt. Achter de hele kaart heb ik nog een witte basiskaart geplakt. 


De rendiertjes komen uit een Crafty Kit set van Dutch Doobadoo. 




De bloemen die ik gebruikt heb om de kaart af te maken heb ik uit het designpapier geknipt, evenals de groene takjes. Het tekstjes heb ik gestempeld en daarna bewerkt met witte embossingpoeder. Als laatste nog wat lijntjes met een witte en zwarte gelpen gezet en toen vond ik dit kaartje wel klaar. 
Ik moest er eerst wel even aan wennen omdat het toch niet echt een Mirande kaartje is😊 maar ik ben nu toch wel blij ben met het eindresultaat.

Groetjes Mirande




 

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande