zaterdag 13 november 2021

Piet en Sint op pad in de Sinterklaasbolide



Hallo allemaal,

Als alles goed gaat komt de Sint vandaag hopelijk weer zonder al te veel problemen in Nederland aan. Ik vind dit altijd zo'n gezellige tijd en verheug me er ieder jaar weer op. Zelf vier ik geen Sinterklaas maar het feest is er niet minder leuk om. Bij Dutch Doobadoo hebben we een superleuke collectie met Dutch Doobadoo mallen voor Sinterklaas. Ik heb er al verschillende creaties mee gemaakt die vanaf volgende week weer in mijn klas te bewonderen zijn. Dit jaar zijn er weer enkele nieuwe artikelen toegevoegd. Kijk maar eens hier.



Ik ben aan de slag gegaan met de build up mal van de Sint en de Piet. Ze rijden in hun speciale Sintbolide rond om alle pakjes op tijd op de plek te krijgen. Ik heb dus ook de mal van de auto gebruikt. 
Ik heb de auto eerst overgetrokken op zwart cardstock en daarna op donkerrood. Met goud glitter papier heb ik de auto verder afgestijld. 😂

Dutch Cart Art Build up Car
470 713 862

In de auto rijdt Piet rond met Sinterklaas. Piet mag sturen terwijl de Sint navigeert waar Piet heen moet rijden. 
De sint en de piet heb ik gemaakt met deze 2 build up mallen. Ik vind ze zo superleuk!



Dutch Card Art Piet
470 713 826



Dutch Card Art Build up Sinterklaas 
470 713 824 

Voor Sinterklaas kun je deze set ook nog gebruiken. Maar ik heb het dit keer zelf gemaakt van goud glitterpapier. De basis heb ik wel gebruikt door het over te trekken op het glitterpapier en daarna weer uit te knippen.




Voor de cadeautjes, die voor de auto liggen, heb ik deze mal gebruikt.



Dutch Art Labels and Tags
470 713 813 

Ik ben benieuwd of Sint en Piet dit jaar ook nog langs ons huisje rijden om wat pakjes af te leveren😄😉

 Jullie mogen nu gezellig doorhoppen naar het blog van 


Ik wens jullie nog veel hopplezier en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande 







 

5 opmerkingen:

  1. Geweldig. Wat heb je dit leuk gedaan met Sint en Piet in de auto! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mirande, zo gaaf gemaakt. Keigezellig. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooi zo krijg je echt zin in het grote feest.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, door de verschillende foto's zie je goed de details.

    Groetjes Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi zeg!! Ook zeker tof voor jongens met zo'n stoere Sinterklaas Bolide! Groetjes Tamara

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande