donderdag 24 februari 2022

Gefeliciteerd met julle deugniet!


 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit geboortekaartje gemaakt met deze nieuwe slimline mal van Dutch Doobadoo. Ik heb deze gecombineerd met de leuke nieuwe stans van het schattige beertje Ted.


Dutch Slimline Window
470 784 085

Ik heb de mal eerst op een wit basiskaart overgetrokken. Vervolgens heb ik het blauwe bloemetjes designpapier gebruikt. Hieronder heb ik een ander designpapiertje geplakt, die je door de raampjes heen ziet, wanneer je deze open doet. 


Met een zwarte gelpen heb ik hier en daar wat accentlijnen gezet.
Ik heb met de nieuwe stans van Ted 3 verschillende beertjes gemaakt. Papa beer op de voorkant, die houdt het bordje met de tekst "Kiekeboe" vast. 


Mama beer, die kijkt vanaf boven toe hoe de kleine Ted lekker in bad zit. 


De teksten heb ik gestempeld met twee nieuwe stempelsset van Carlijn Design.

Ik vind het zelf wel een vrolijke kaart geworden. 
Nog een hele fijne dag gewenst en tot een volgende keer

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande