zaterdag 5 februari 2022

IJskoude Wintergroetjes


 Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe collectie mallen van Dutch Doobadoo al weer gezien? Er zitten weer hele leuke mallen bij deze keer.😍 Ik ben met de sneeuwmal aan de slag gegaan en heb daarmee deze wintersekaart voor de bloghop gemaakt. Hop jij ook gezellig met ons mee?





  • Ga  5 februari  t/m  8 februari   langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Heel veel plezier bij het hoppen!

Dit is mijn voobeeld.


Ik gebruikte voor deze kaart deze nieuwe mal


Dutch Card Art Snow, snow, snow
470 784 079

Ik heb de sneeuwmal eerst op blauw cardstock overgetrokken, vervolgens heb ik de letters overgetrokken op blauw en wit glitterpapier en deze uitgeknipt. Voordat ik de letters opgeplakt heb heb ik met Dutch Doobadoo structuurpasta eerst de sneeuwsterren gemaakt. Met een spatel heb ik de stuctuurpasta aan gebracht en daarna netjes afgestreken voordat ik de mal verwijderd heb. 

Hierna heb ik de kaart even laten drogen. Vervolgens kon ik de letters op de goede plek plakken. 

Met de leuke Patooties XL van Carlijn Design/Jocelijne Design heb ik deze schattige pinquins gebruikt.


Met een pons heb ik nog wat kleinere extra sneeuwvlokken gemaakt uit wit en blauw glitterpapier die ik verspreid over de kaart heb opgeplakt. Met een zwarte gelpen heb ik vervolgens om alle letters een zwart randje gezet zodat ze net iets meer opvallen. Onderaan de kaart heb ik sneeuwranden gemaakt met een stans. De tekst "IJskoude Wintergoetjes" heb ik gestempeld. Als laatste heb ik de hele kaart op een wit cardstock geplakt en deze als geheel nog een keer uitgeknipt, vandaar het witte randje om de hele kaart heen.
Ik vind dit echt weer een geweldige mal en zal er zeker nog meer winterkaartjes mee maken.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel hopplezier.

Groetjes Mirande


4 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande