vrijdag 18 februari 2022

Leuke Post voor je verjaardag!

 


Hallo allemaal,

Ik heb weer eens een slimline kaart gemaakt. Dit keer maakte ik een verjaardagskaartje. Ik gebruikte voor deze kaart de nieuwe slimline mal van Dutch Doobadoo

Dutch Slimline Rounded retangles

470 784 084

De basiskaart maakte ik van wit cardstock, daarna ben ik aan de slag gegaan met dit vrolijke desginpapier. Ik heb de vakjes in het midden uit het papier geknipt zodat je diepte in de kaart krijgt. Die diepte creëer je door de bovenste lagen van de kaart met foam-tape op te plakken. In de vakjes heb ik deze leuke pandabeertjes geplakt.

 Deze heb ik gemaakt met een stempel en stansen set van Marianne Design. 

Op de achtergrond heb ik bamboe gestempeld met een stempeltje die ook bij deze set hoort

De cadeautjes horen ook bij de deze stempelset. Ik heb deze ingekeurd met Faber Catell kleurpotloden en ze daarna uitgestanst met de daarbij behorende stans. 

De tekstjes heb ik gestempeld met de leuke stempelset van Carlijn Design, Leuke post.

Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande