zaterdag 26 februari 2022

Welkom terug. Eindelijk thuis!


Hallo allemaal,

Hebben jullie de nieuwe collectie mallen van Dutch Doobadoo al weer gezien? Er zitten weer hele leuke mallen bij deze keer.😍 Ik ben met deze mal aan de slag gegaan en heb daarmee een welkom thuiskaartje voor de bloghop gemaakt. Hop jij ook gezellig met ons mee?





  • Ga op 26 februari langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Heel veel plezier bij het hoppen!

Dit is mijn voobeeld.


Ik gebruikte voor deze kaart deze nieuwe mal



Dutch Card Art 
470 784 096

Ik heb de mal eerst 3x overgetrokken op wit, zwart en blauw cardstock. Hierna nog een keer op designpapier. Dit is papier uit de Crafty Kit XL Spring van Dutch Doobadoo. Hier had ik nog wat restjes van liggen en daarmee maakte ik dit kaartje.
Met enkele kleinere stukken papier maakte ik vlakken op de kaart en daarop het ik het huisje, de boom en de bloempot geplakt, dit zijn allemaal die cuts die horen bij deze papierset.

 

Het hondje is een stempel afdrukje van Nellie Snellen, ik heb het afdrukje ingekleurd met Faber Castell potloden. 


De grote tekst "Welkom" heb ik gemaakt met een nieuwe stans van Carlijn Design en de tekstjes die ik eronder gestempeld heb komen ook uit een nieuwe stempelset. Als laatste heb ik met een zwarte fine-liner nog wat lijntjes op de kaart gezet. 

Ik vind dit echt weer een geweldige basismal waar je allerlei verschillende kaartjes mee kunt maken in ik zal deze zeker nog vaker gaan gebruiken.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Nu mogen jullie gezellig verder hoppen naar het blog van 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel hopplezier.

Groetjes Mirande









 

2 opmerkingen:

  1. bedankt voor de uitleg, pracht vrolijk kaartje, daar kikker je meteen van op als je die ontvangt, mooie mal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande