maandag 14 februari 2022

Speciaal voor jou!

 


Hallo allemaal,

Met de nieuwe Dutch Doobadoo mal van dit hartje maakte ik dit speciale kaartje voor jou!
Ik heb de onderstaande mal gebruikt.




Dutch Doobadoo Shape Art Love
470 784 083

Eerst heb ik de mal overgetrokken op roze cardstock, daarna op zwart cardstock en daarna op het designpapier van Echo Park. Dit is de Valentijnslijn, zo leuk papier!!


Met de grote Patooties heb ik dit beertje gemaakt. In zijn handen houdt hij een bosje bloemen vast, deze heb ik gemaakt met verschillende stansen.


De tekst "Speciaal voor jou" heb ik gestempeld. 
Ik vind het wel een schattig kaartje geworden. Wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande