dinsdag 4 oktober 2022

Halloween


Hallo allemaal,

Zijn jullie ook fan van Halloween? Dan word je vast heel blij van de nieuwe Dutch Doobadoo collectie met leuke mallen voor Halloween. Ik maakte dit kaartje met deze tekstmal.


Dutch Card Art Halloween
470 784 161

De basiskaart heb ik gemaakt van zwart cardstock. Hierna heb ik de letters overgetrokken op oranje designpapier. 


Met een witte gelpen heb ik alle letters voorzien van een accentlijn zodat ze extra opvallen.


De vogel die je ziet op deze kaart heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo van de vogelverschrikker. Dit is ook een mal uit de nieuwe collectie.



Dutch Doobadoo Build up Vogelverschrikker
470 784 162


De vleermuis  heb ik 3 keer uitgeknipt zodat deze wat meer ruimtelijk wordt. 


Op de bovenstaande foto is dit goed te zien.


De spinnen op het kaartje heb ik ooit eens gekocht en kon ik nu goed gebruiken op het kaartje. 
De pompoenen heb ik gemaakt met een stans. Het spinrag heb ik als extra over het kaartje gespannen. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande