maandag 10 oktober 2022

Woohoo!


Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk om kaartjes voor Halloween te maken. Ik maakte dit schudkaartje met de build up mal van de vogelverschrikker. 



Dutch Doobadoo Build up Vogelverschrikker
470 784 162




470 784 160 
Dutch Doobadoo Shape Art Linda

Voor de basiskaart gebruikte ik de bovenstaande mal. Ik heb deze overgetrokken op zwart en wit cardstock. Vervolgens heb ik oranje designpapier gebruikt. In de kaart heb ik een schudvenster gemaakt. Hierin heb ik schudmateriaal gedaan zoals pompoenen, vleermuizen, spinnen en glitters. 


De tekst heb ik gestempeld met een tekststempel uit de collectie van Sweet Stories. 

Met een zwarte en witte gelpen heb ik nog wat accentlijntjes op de kaart gezet. Op mijn Facebookpagina heb ik ook nog een filmpje van deze schudkaart gezet. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande