maandag 31 oktober 2022

Vrolijk Kerstfeest


Hoi, Hoi,

Ik maakte weer een kerstkaartje. Mijn mandje met kerstkaartjes voor dit jaar is inmiddels al aardig gevuld. 
Dit keer maakte ik een slimline kerstkaartje waarop ik de letters van de onderstaande card art mal los heb gebruikt en ze achter elkaar heb geplakt. 


Dutch Doobadoo Card Art Xmas
470 784 145

Ik heb de letters op wit cardstock overgetrokken en vervolgens beplakt met papier uit de onderstaande Crafty Kit slimline



Dutch Doobadoo Crafty Kit slimline Tis the Season
473 005 032


Het plaatje van de Pinquin hoort bij de papierset. Ik heb de pinquin in een laagje sneeuw gezet, dat laagje sneeuw heb ik gemaakt met foambal klei. De tekst heb ik gestempeld. De cadeautjes en de andere plaatjes horen ook bij de papierset. Het past allemaal perfect bij elkaar waardoor je het heel gemakkelijk kunt combineren. Achter het geheel heb ik een basis slimline kaart geplakt.
Nu weer vlug met een volgend kerstkaartje want als je eenmaal de smaak te pakken hebt kun je beter even in de productiemodus blijven.😂😂😂 
Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande