vrijdag 28 oktober 2022

I love Winter


 Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit winterse kaartje zien wat ik gemaakt heb met de onderstaande mal van Dutch Doobadoo.


Dutch Doobadoo Card Art I love Winter
470 784 177

Ik heb de mal overgetrokken op wit cardstock en deze daarna beplakt met designpapier met een glittertje erin. Op de foto zie je dat niet zo goed. Voor de mensen die heel goed op letten die hebben vast gezien dat ik een andere e hebt gebruikt in het woord winter. Ik vind dit mooier door een beetje te tekenen en te knippen ging dit best heel vlot. 

De pinguïns zijn stempeltjes van My Favorite Things. Ik heb de afdrukjes ingekleurd met Faber Castell potloden.

De randen van de mutsjes heb ik bewerkt met Nuvo glitters, ook dit zie je op de foto niet zo heel erg goed helaas. De sneeuwvlokjes heb ik gemaakt met verschillende stansjes. In het hartje van de sneeuwvlokje heb ook de Nuvo glitters verwerkt. 

De sneeuwranden heb ik met foam-klei gemaakt. Als laatste heb ik de kaart afgemaakt door het met een zwarte fine-liner nog wat accentlijntjes op te zetten.

Ik word zelf heel blij van dit soort kaartjes in de kleur blauw. Allemaal nog een fijne dag gewenst en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

  1. Een super mooie kaart en wat een leuke mal heb je gebruikt en super aangekleed. De schattige pinguïns passen er perfect bij. Een geweldig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande