zaterdag 15 oktober 2022

Monsterlijk Leuke Verjaardagskaart!


Hoi Hoi,

Ik maakte dit monsterlijk leuke kaartje voor een jarige. Ik gebruikte hiervoor de Carfty Kit Monster House van Dutch Doobadoo. 


473 005 030
Crafty Kit Monster House

Met de mal die bij deze papierset zit maakte ik de basiskaart van wit cardstock. Daarna beplakte ik het met en blauwe designpapier met witte stippen.
In het midden gebruikte ik een stans van Marianne Design. Om de ronde stans plakte ik verschillende monsters uit de set. 


De tekst "Hoera" maakte ik met een stans van Carlijn Design. Hiervoor gebruikte ik het rode designpapier uit de papierset. 


Nu snel het kaartje op de post voor de jarige zodat hij nog op tijd aankomt. Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande





 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande