woensdag 26 oktober 2022

Xmas Kerstknuffel

 

Hallo,

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaartje zien. Ik heb hiervoor de Crafty Kit slimline Tis the season hiervoor gebruikt in combinatie met de Xmas mal. 



473 005 032

De onderstaande mal heb ik eerst op wit cardstock over getrokken om deze vervolgens te beplakken met het designpapier uit de Crafty Kit. 



Dutch Doobadoo Card Art Xmas 
470 784 145



De pinguïns op het kaartje horen bij deze leuke papier set. 
De xmas kaart heb ik vervolgens op een vierkante achtergrond geplakt. Het rode stipjes papier komt uit mijn rest bak. 
De tekst "Kerstknuffel" heb ik gestempeld. 


Ik wens jullie nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Groetjes Mirande







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande