woensdag 20 juni 2018

Hoera een zoon!


Hallo allemaal,

Voor een collega heb ik dit geboortekaartje gemaakt omdat hij vader is geworden van een zoon!
Ik heb hiervoor de nieuwe babymal  Cart Art van Dutch Doobadoo 470 713 660 gebruikt.
De mal heb ik eerst overgetrokken op wit karton, daarna heb ik de basiskaart uitgeknipt.
Daarna heb ik de letters overgetrokken op designpapier van Papicolor, deze letters heb ik uitgeknipt en gemat op azuurblauw papier zodat er nog een extra randje om de letters zit. De letters heb ik daarna op de witte basiskaart geplakt.
Daarna heb ik met de nieuwe baby stempel set van My Favorite Things enkele stempelafdrukjes gemaakt. Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden.


Deze afdrukjes heb ik uitgeknipt en daarna op de kaart geplakt. Verder heb ik nog wat stempeltjes en stansjes gebruikt. 



De sterretjes op de kaart heb ik met kleine sterrenponsjes uit glitterpapier gestanst.


De volgende materialen van Papicolor heb ik gebruikt voor het maken van deze kaart:
Gezellig dat je weer even een kijkje hebt genomen op mijn blog.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande












1 opmerking:

  1. Ook weer zo'n leuke mal, waar jij wel weg mee weet! Ontzettend leuk versierd!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande