vrijdag 22 juni 2018

Memory desk kaartjes


Hallo,

Ben jij al besmet met de nieuwe rage?
 Ooo het is zo leuk! 
Je leukste momenten vastleggen op kleine kaartjes, die je bevestigt aan je memorydesk.
 Helemaal leuk! 

Deze maand heeft Dutch Doobadoo een pakje van 25 kaartjes uitgebracht. Heel handig omdat je er direct mee aan het werk kunt. Ik heb nu drie kaartjes gemaakt waarbij ik Oxide inkt heb gebruikt. Zo leuk om mee te werken.



Voor het eerste kaartje heb ik eerst een achtergrond gemaakt met grijze oxide inkt. In het midden van het kaartje heb ik roze inkt verwerkt.  Daarna heb ik de steentjesmask van Dutch Doobadoo gebruikt met dezelfde grijze kleur inkt.



 Daarna heb ik een foto gebruikt. Deze print ik met mijn selphy printer van Canon. Wat ben ik daar blij mee.  Met een fineliner heb ik nog wat lijntjes op het kaartje gezet. Het paperclipje heb ik gemaakt met een stans, Hierop heb ik weer een klein roze hartje geplakt en een zwart rondje gezet. Met de tekst lachen is gezond vond ik het kaartje wel af. 


Voor het tweede kaartje heb ik een roze inkt gebruikt als achtergrond. Hierop heb ik verschillende stempels gebruikt van Studio Light en Marianne Design. De stempeltjes van de ooievaar, de beer en de blokken zijn van My Favorite Things. De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. De tekstjes heb ik ook gestempeld. Daarna weer een lijntje met een zwarte fine liner en klaar was mijn tweede kaartje.


Het was vandaag een roze/grijze dag😊
 Alweer heb ik roze gebruikt als achtergrond. Hierop heb ik stempels verwerkt van Studio Light. Wat is dit een leuke set op dit soort kaartjes mee te maken. Hierna heb ik een zwart wit foto gemat op grijs cardstock. Met de fine liner heb ik dit keer een stikrandje gemaakt en ook mijn derde kaartje is klaar. 
Ik heb de smaak te pakken dus ik ga snel weer verder met deze verslavende nieuwe hobby. 
Fijne avond nog. 

Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Heel leuk! Ik zag die dingen ook, maar ga er nu nog maar niet aan beginnen (misschien als ik ooit kleinkinderen krijg). Wat jij er nu al voor gemaakt heb zal vast een mooie herinnering zijn. Wat worden je kinderen al groot!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande