zondag 14 oktober 2018

Gelukkig nieuwjaar


Hallo allemaal,

Voor de nieuwe collectie van augustus van Dutch Doobadoo heb ik dit kaartje als voorbeeld gemaakt. Ik had deze blogpost nog steeds niet geplaatst dus bij deze alsnog.
 Ik heb deze kerstbal gemaakt met de nieuwe mal van Dutch Doobadoo, 470.713.680.
Het zijn er twee, een grote en een kleine kerstbal.



 De grootste heb ik gebruikt als basis voor deze kaart.
Het is een schutkaart, het rondje uit het midden van de kaart heb ik
gemaakt met de wat kleinere kerstbal.


Ik heb voor deze kaart designpapier van Maja gebruikt.
De tekst "Fijne Kerst" heb ik gehandletterd.
De tekst Gelukkig Nieuwjaar heb ik gemaakt met een letterstans.
De letters zijn gestanst uit glitter papier maar dat is op de foto niet zo heel goed te zien.


Het stempeltje wat ik gebruikt heb is van Wild Rose,
dit is wel een van mijn favorieten op dit moment. Het afdrukje heb ik
ingekleurd met Faber Castel potloden.



In het midden heb ik dus een schutgedeelte gemaakt met de fuse.
Hierin heb ik verschillende schutmaterialen verwerkt.
Ik heb de cirkel afgewerkt met een parelkettinkje.
De kerstbomen heb ik gemaakt met een stans.
Verder nog een lintje en een touwtje eraan en toen was mijn kerstbal klaar.



Inmiddels heb ik al een aardige voorraad kerstkaartjes.
Dat scheelt me straks weer een hoop kerststress😊

Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande