woensdag 17 oktober 2018

Hoera een meisje


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit babykaartje zien. Ik heb weer deze leuke baby mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 470 713 660

Voor dit kaartje kun je heel goed oude restjes designpapier 
gebruiken omdat je niet zo heel veel nodig hebt. 
Dat heb ik bij dit kaartje ook gedaan. 
Zo kun je toch nog een leuk kaartje maken met je restjes 
en wordt de restjesbak ook direct weer een beetje leger😉


 Verder heb ik een oude stempelset gebruikt met letters in rondjes.
Deze is ook uitgebracht door Joy onder de naam Typewriter Keys Kit. 
De tekst hoera heb ik op een slinger verwerkt, dus vandaar een extra a.
De Clear stamps van Joy heb ik gebruikt voor de tekst
"Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter".  
En als laatste heb ik de ooievaar van Marianne Design op mijn kaartje verwerkt. 


Deze mal ik toch wel erg favoriet bij mij. 
Ik geloof dat dit mijn derde kaartje al is met deze leuke mal. 
Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel. 

Groetjes Mirande




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande