dinsdag 2 oktober 2018

Wintergroetjes


Hallo allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Dutch Doobadoo met deze leuke sketch. 



Dit is mijn bijdage voor deze challenge. 


De basiskaart heb ik overgetrokken op blauw cardstock. 
Het designpapier is van Maja Design.
Het plaatje wat ik gebruikt heb is van Sita van Gelderen. 
Ik heb enkele takjes gemaakt met een stans van Craft Emotions 115633/0229
De takjes heb ik voorzien van 3D Pearl Paint. Daarna heb ik wat bloemtjes op de takjes geplakt. 



De witte bloemtjes heb ik zelf blauw gekleurd met Oxide intk. 



Daarna heb ik nog een tekststempel gebruikt en ook hierom heen heb ik wat takjes en enkele bloemetjes verwerkt. 
Het zand in de zandloper heb ik gemaakt met blauw glitterpapier. 

Wil je ook mee doen met de challenge? Maak dan zelf ook een leuke kaart n.a.v. deze leuke sketch maar gebruik wel deze mal van Dutch Doobadoo, Cart Art Hourglass A5. 470.713.668



En wie weet win jij wel een mooie prijs. Heel veel plezier en succes. 

Groetjes Mirande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande