maandag 22 oktober 2018

Happy Birthday




Hallo allemaal,

Dit keer heb ik een verjaardagskaart gemaakt voor een jarige in de herfst.
Ik heb voor de basiskaart de Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt. 


Dutch Shape Art Mushroom  470.713.124

De basiskaart heb ik overgetrokken op grijs cardstock en daarna op wit cardstock.
Het designpapier is van Dendennis uit de 
Little Woodland Adventures collectie Mint Design.

Op de paddenstoel heb ik dit lieve egeltje verwerkt.


Het egeltje heb ik gemaakt met de stans van Dendennis Heather Hedgehog
Verder heb ik met een stans van Noor herfstblaadjes gemaakt. 
Het spinnenweb is ook gemaakt met een stans, deze is van Marianne. 
De spin heb ik zelf geknipt.


De tekst Happy Birthday is ook gemaakt met een stans. 


De jarige was blij met het kaartje. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Wat een lief egeltje op deze leuke paddenstoel-kaart Mirande. Mooi zoals je het geheel met de (vallende) bladeren en spinnenweb met spin hebt gedecoreerd. Volop herfst :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie herfstkaart Mirande. Je bent een goede promotor van de Dendennis stansen want ik begin ze steeds leuker te vinden 😉
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande