maandag 29 oktober 2018

Kom je op mijn feestje?






Hallo allemaal,

De nieuwe collectie ligt weer in de winkels. En wat zitten er weer leuke mallen bij. 


Wat leuk dat jullie meedoen met de onze bloghop.


Wat moet je doen?
* Ga  langs de blogs van alle Dutch Doobado Design Team Leden en laat een leuke reactie achter.
* Wanneer je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten kom je terug op het blog van Dutch Doobadoo en laat ook hier een leuke reactie achter.
Wie weet win je dan wel een leuke prijs.

Voor deze bloghop ben ik aan de slag gegaan met de mallen
van de donut en de milkshake beker.
Ik heb beide mallen gecombineerd tot deze uitnodiging voor een kinderfeestje.



De Dutch Doobadoo Donutmal  470.713.693
heb ik overgetrokken op crème cardstock.
Hierna ben ik aan de slag gegaan met het designpapier van
Dendennis uit de Little Woodland collectie. Light Pink Design.

De Dutch Doobadoo milkshake beker 470.713.694
heb ik overgetrokken op roze cardstock.
Dit heb ik gecombineerd met het designpapier van Dendennis en wit cardstock.
In de donut heb ik de nieuwe stans Benny Bunny van Dendennis gebruikt. 6002/3126


Aan de linkerkant zien jullie Felicia Fox 6002/3129 en bovenaan
kijkt Daisy Deer 6002/3125 over de Donut heen.
Deze drie stansen komen allemaal uit de Little Woodland Collectie
van Dendennis. Wat zijn ze lief hé en erg leuk te combineren.



Op de uitnodiging heb ik een vlaggenlijn geplakt die ik gemaakt heb met een stans.
 Daarna heb ik nog enkele tekststempels gebruikt.


In het deksel heb ik twee rietjes verwerkt en de uitnodiging was klaar.



En natuurlijk heeft Dutch Doobadoo ook deze maand  nog meer leuke
mallen uitgebracht, die jullie wellicht tijdens deze bloghop al tegen zijn gekomen. 

Ik hoop dat we jullie weer op wat ideetjes hebben kunnen brengen. 

Jullie mogen nu doorhoppen naar het blog van 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.


Groetjes Mirande



14 opmerkingen:

  1. Wat gaaf om twee mallen te gebruiken en leuke details op de kaart ,kom graag op je feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastisch, wat heb je dat leuk gedaan met de combinatie van 2 mallen! Super! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een schatje gaaf gedaan zeg en een super origineel idee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooh ook al zo schattig, leuk idee met de rietjes zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig!
    Leuk dat je er een uitnodiging van het gemaakt.
    De diertjes zijn ook super leuk.
    Heel leuk gedaan!
    Bedankt voor de inspiratie.
    Liefs Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt TE mooi😍 ben jaloers op jullie creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk koffie met donut kaartje. Schattig!

    Gr. Margriet R

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk en herkenbaar voor een kinder feestje. Een milkshake en een donut.
    Super leuk gevonden bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo wat leuk!!! Die combi van mallen en de Dendennis beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier zou ik gelijk een feestje voor organiseren

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk om die 2 mallen te combineren.
    Groetjes sylvia koning

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat jammer dat ik geen kleine kinderen meer heb, want je zult maar zo'n uitnodiging mogen maken en uitdelen! Ik vind 'm dus geweldig, maar dat begreep je vast al :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande