donderdag 28 maart 2019

Het is lente!


Hallo allemaal,

Het is weer lente! Heerlijk. 
En laat nu ook weer de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo in de winkels liggen. 




Wat zijn er weer leuke mallen uitgekomen voor de maand april.
Ook dit keer hebben we weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd. 

Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 28 maart t/m 30 maart 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Ik ben voor deze bloghop aan de slag gegaan met dit vrolijke vogelhuisje.
  Ik heb hiervoor de onderstaande mal gebruikt.
Dutch Dobadoo Card Art mal 470 713 707 .



Ik heb de basismal eerst overgetrokken op wit cardstock en
 heb er een dubbele kaart van gemaakt.
Zodat binnen in de kaart het gele vogeltje terug te vinden is. 


Hierna heb ik design papier van Studio Light gebruikt.
 De vrolijke kuikentjes/vogeltjes heb ik gemaakt met de nieuwe stansen van Jocelijne. 
Wat zijn ze lief he? Ik ben echt dol op dit soort stansjes. 😍


De bloemetjes, takjes en de eitjes kun je ook met deze stansen maken.


De tekst stempels zijn van Marianne Design.
Deze heb ik op de voorkant maar ook aan de binnenkant van de kaart gebruikt.
Omdat ik aan de binnenkant ook nog wat ruimte over wilde 
laten om wat te schrijven heb ik hier verder geen designpapier gebruikt. 




Ik vond het leuk dat jullie weer even een kijkje hebben
 genomen op mijn blog en hoop dat ik jullie weer
 op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van


Veel plezier nog met hoppen. . 
Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande




21 opmerkingen:

  1. Wat een toffe voorjaarskaart. Hiervoor is d eze mal natuurlijk een prachtige basis. Leuk met het doorkijkje, heb je heel mooi uitgewerkt!
    Dank je wel voor de inspiratie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige vogelhuisjes Mirande!
    heerlijk die voorjaarskleuren.
    bedankt voor t delen
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo schattig! Leuk vogelhuisje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig vogelhuisje Mirande, prachtige kleurtjes....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een lief geheel is dit geworden.

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk lente kaartje groetjes marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kwam 'm al eerder tegen bij het begin van de hop: wat is het vogelhuisje toch leuk! Het past natuurlijk helemaal bij de lente en dat laat jij ook zien met jouw creatie: echt gaaf!
    Bedankt voor de inspiratie; ik ga weer verder hoppen...

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuk kaartje,krijg je echt het lente gevoel bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje Mirande. Erg leuk gedaan.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige mooie voorjaarskaart heb je gemaakt! Heerlijk vrolijke kleurtjes!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. altijd leuk zo'n vogelhuisje. je hebt het heel lentevol aangekleed, wat het super maakt . super gedaan.

    groetjes Miet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig vogelhuisje Mirande.
    Erg mooi gemaakt.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo veelzijdig het vogelhuisje je hebt er weer iets moois van gemaakt Miranda.

    Groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat jij het huisje weer anders tot een kaart hebt gemaakt en dat vogeltje is geweldig zo aan de binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande