zondag 31 maart 2019

Vrolijk Pasen!


Hallo allemaal,

Voor de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo mocht 
ik aan de slag met het maken van dit doosje. 
Omdat het bijna Pasen is heb ik er een Paasdoosje van 
gemaakt waarin je paaseitjes kunt doen. 
Want ja, wie lust er nu geen chocolade eitjes met de Pasen. 
Ik ben er in ieder geval dol op en begin altijd al op tijd met het eten van de eitjes. 😋

Voor dit doosje heb ik de Dutch Doobadoo Box Art mal
470 713 054 gebruikt.

 Deze heb ik overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik designpapier gebruikt van Studio Light. 
Ik heb ook de binnenkant van het doosje beplakt met designpapier. 


Op de voorkant heb ik grasrandjes gemaakt met een stans. 
In het gras zitten twee haasjes, die op zoek zijn naar de eitjes. 
Dit zijn stempeltjes van My Favorite Things. 
De afdrukjes heb ik ingekleurd met Faber Castell potloden. 
De tekst "Vrolijk Pasen" heb ik gemaakt met een stempel.

Op de achterkant van het doosje zitten twee kuikentjes, 
die de eitjes al gevonden hebben. Ook hier heb ik weer een grasrandje gemaakt. 
Op het designpapier stond de tekst "Oh happy day" al 
voorgedrukt maar dat past perfect bij dit doosje. 
Ik ben benieuwd hoe lang de eitjes nog in het doosje zitten. 
Ik vond het erg leuk dat jullie weer even een bezoekje 
hebben gebracht aan mijn blog. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


5 opmerkingen:

  1. Wat een gave mal weer!!Staat meteen op mijn verlanglijstje!
    Je hebt er een supergaaf doosje mee gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerlinde. Het is inderdaad een erg leuke mal waar je vele kanten mee op kunt.

      Verwijderen
  2. Heel leuk gedaan!!
    En is Lars niet jarig vandaag? Van harte met je grote zoon!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande