maandag 25 maart 2019

Hoera 14!



Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie deze verjaardagskaart zien. 
Ik heb deze kaart gemaakt van de mal Dutch Doobadoo
 Shape Art mal 470 713 175

Ik heb de basiskaart gemaakt van stempelpapier. 
Dit papier heb ik met verschillende kleuren distress oxide inkt bewerkt. 
Ik heb groene en bruine tinten gebruikt.
Hierna heb ik een achtergrond stempel gebruikt.
De verticale lijnen, die je door het bladerdek 
ziet heb ik gemaakt met deze achtergrond stempel.


Hierna heb ik met een bomenstans de bruine boomstammen gemaakt.
Hierop heb ik bladeren geplakt, die ik gemaakt
 heb met de stansen van Jocelijne.
De safari jeep is gemaakt met een stans van Elisabeth  Craft. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stansen van Dendennis. 
Deze maand proberen we zoveel mogelijk kaartjes te laten 
zien waarop we hebben gewerkt met de stans van het feestvarken. 


Wisten jullie dat je deze leeuw kunt maken van deze stans?
 Je moet er wel de pruik van Dendennis bij gebruiken en de poten van de pakezel. 
De wangetjes zijn gemaakt met de stippen van discobal. 
Wil je zelf ook deze schattige leeuw maken, klik dan even op de onderstaande link


Achter het stuur van de jeep zit een zebra. 
Deze heb ik gemaakt met de stans van de pakezel van Dendennis. 
Wanneer je deze zebra wil maken kun je op de onderstaande link klikken



Ik heb er nog een groene verjaardagsslinger bij gemaakt, 
waarop ik de tekst "Hoera" heb verwerkt. 
Hierna heb ik de leeftijd van de jarige met de 
cijferprikkertjes van Marianne gemaakt. 
De tekst gefeliciteerd heb ik gestempeld. 
Ik hoop dat ik jullie de uitdaging ook een keer 
aangaan om met de leuke Dendennis stansen ook eens wat 
andere karakters te maken. En vergeet ze dan vooral niet in onze groep 
Dendennis Paper designs te posten op Facebook.
Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties.
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande





3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart is dit ! Die viel zeker in de smaak !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf. Doet mij denken aan de film madagascar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs gaaf!!
    Wat zal de ontvanger er blij mee zijn (geweest)!
    Groetjes,
    Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande