maandag 25 maart 2019

Hoera een baby


Hallo allemaal,

Ik heb met het leuke slabbertje van Dutch Doobadoo nog een geboortekaartje gemaakt. 


470 713 707

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik desingpapier van Dendennis uit de Little Woodland Aventures Mint gebruikt. 
Dit papier heb ik gemat op grijs papier.


Op het slabbertje heb ik een hartje geplakt, deze heb ik gestanst uit wit cardstock. 
Hierop heb ik weer een grijs hartje geplakt. 
Hierna heb ik met de stans van Dendennis Daisy Deer op het hartje gemaakt. 


Daisy heeft een flesje in haar hand.
Dit flesje heb ik gemaakt met de stans van Dendennis, 
Baby Bottle Rattle uit de Little Woodland Aventures. 



Ook het speentje en de voetjes heb ik gemaakt met de stansen van Dendennis. 


Aan de bovenkant van het slabbertje heb ik een labeltje gemaakt, 
deze heb ik met de Joy Crafts Scrap mal gemaakt. 
Hierop heb de tekst "Hoera een baby" gestempeld. 
Deze tekst stempels komen uit de nieuwe tekst stempelset 
en deze is ook van Dendennis. 


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande

1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande