maandag 11 maart 2019

Hoera voor het feestvarken!



Hallo allemaal,

Met de Dutch Box art mal  470 713 053 heb ik dit verjaardagsdoosje gemaakt. 


Ik heb het doosje overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik het designpapier van Noor Design/Joy Crafts gebruikt. 
Hierna heb ik het doosje aangekleed met het feestvarken, 
deze heb ik gemaakt met een stans van Dendennis. 


De cadeautjes, de ballonnen, de taart en de cakejes heb 
ik gemaakt met de Party Accesiores set van Dendennis. 


De teksten zijn ook van Dendennis.
De tekstslinger is ook een stans, hierop heb ik wel zelf de tekst hoera gemaakt. 


In het gat heb ik twee stukken mica geplakt. 
Door dit met foam-tape te doen ontstaat er wat ruimte tussen 
en kon ik er leuke schut elementjes in verwerken. 
In het doosje kan ik nog wat snoepjes of geld stoppen. 
Ik vind het zelf wel een heel vrolijk cadeautje geworden. Wat vinden jullie ervan?
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer. 

Groetjes Mirande






3 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande