maandag 15 april 2019

Baby Girl


Hallo allemaal,

Hebben jullie al meegedaan met de Dutch Doobadoo 
Challenge voor de maand april?
Wil je ook nog mee doen dat kan tot het eind van deze maand. 
Maak n.a.v. de onderstaande sketch een kaartje 
en plaatst deze in de Dutch Doobadoo Challenge groep. 
Wie weet maak je dan nog kans op een leuke prijs. 

Dit is mijn voorbeeldkaartje.
Ik heb er een geboortekaartje van gemaakt voor een lln uit mijn klas, 
die heeft afgelopen week een zusje gekregen. 

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock.
 Hierna heb ik het roze designpapier gebruikt uit de Litte Woodland Aventures
 serie van Dendennis.


 Dit heb ik gecombineerd met grijs cardstock.


In het doosje heb ik een nieuwe stans van Dendennis gebruikt,
 de Hangtag Water Bottle.



Hierop heb ik dit schattige konijntje geplakt, 
deze heb ik gemaakt met de stans Benny Bunny van Dendennis. 
Ook de baby voetjes en de rammelaar heb ik 
gebruikt om het doosje verder op te pimpen. Hiervoor heb ik de uni colors gebruikt.
 Dit is ook een papierset van Dendennis.

 





De stempeltjes die ik gebruikt heb komen uit de nieuwe stempelsets van Dendennis.


Ik wens jullie heel veel succes met het meedoen aan de 
Dutch Doobadoo Challenge en vergeet niet om jouw 
creatie te plaasten in onze Challenge groep.

Groetjes Mirande



1 opmerking:

  1. Wauw Mirande, wat een super schattige creatief!!
    Echt schitterend!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande