maandag 8 april 2019

Beterschap


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie dit kaartje zien met de slingeraapjes van Dendennis. 
Deze maand is het de maand van de Slingeraapjes. 
Het Designteam van Dendennis probeert deze maand jullie 
zoveel mogelijk voorbeeld kaartjes te laten zien waarop 
we de slingeraap hebben verwerkt. We hopen jullie op deze manier 
te inspireren om de slingeraap op verschillende manieren te gebruiken. 
De basiskaart heb ik gemaakt met een stans van Studio Light.
Op de basiskaart heb ik een cirkel geplakt,
 die ik bewerkt heb met verschillende stempels.


Allereerst heb ik een stempel gebruikt met een houtstructuur. 
Hierop heb ik weer  een stempel van lianen gebruikt. 
De blaadjes heb ik ingekleurd met distress inkt. 
In de cirkel heb ik met sliderstansen, slidergaten gemaakt. 
Hierdoor kan de slingeraap bewegen.


Met de stans van Dendennis heb ik deze schattige aapjes gemaakt. 
Dit keer viert de slingeraap geen feestje maar gaat hij iemand beterschap wensen. 
Wel erg toepasselijk want ons hele gezin heeft de afgelopen dagen in bed gelegen met griep. Gelukkig zijn de meesten weer beter. 


Hierna heb ik met verschillende stansen van bladeren een bladerdek gemaakt. 
Nu lijkt het net of de apen in de jungle rondslingeren. 
Het bovenste aapje heeft een kaartje in zijn handen 
waarop het woordje "Beterschap" gestempeld is. 



Als jullie goed kijken zien jullie tussen de 
bladeren ook nog wat tijgernootjes. 
Dit blijft een leuke stans. Jammer dat ze nu niet meer 
te verkrijgen zijn want ik vind ze zooo leuk!!!


Nu maar hopen dat hier iedereen snel weer opknapt en 
dat de griep voorlopig even aan onze deur voorbij gaat. 
Laat de zon maar komen. 

Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een supergave sliderkaart!!!
    Schitterend gedaan!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een gave kaart!! Superleuk met het slidergedeelte! Zal in de smaak vallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande