donderdag 18 april 2019

Gefeliciteerd met je diploma!


Hallo allemaal,

Mijn dochter heeft vorige week haar typediploma gehaald 
en daar hoort natuurlijk wel een kaartje bij. 


Ik met deze Dutch Doobadoo mal, dit kaartje voor haar gemaakt.


Dutch Doobadoo Card Art Ticket A5 470 713 700

De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik designpapier gebruikt van Pinkpaislee. 
Dit is al wat ouder papier wat ik ergens in mijn papierkast vond.
Tja en daar ligt nog genoeg😊
Ik heb het designpapier nog een keer gemat op zwart cardstock.


Het uiltje heb ik gemaakt met de Collectables van Marianne Design.
 Hij heeft een diploma vast, dit idee heb ik gezien bij GerJannt.
 Bedankt GerJanne voor dit leuke idee.
Ik had geen mal van een typemachine, 
dus daarvoor heb ik even geshopt 
bij onze grote vriend in China. 
En ja daar hadden ze nog een stans van een ouderwetse typemachine.


O wat is Merle blij dat de typelessen nu voorbij zijn 
en dat ze niet meer iedere dag haar huiswerk hoeft te maken. 
Daar hebben we de vlag maar even voor uitgehangen. 


Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande


2 opmerkingen:

  1. Ik zag hem al op FB en hij is superleuk! Echt knap van Merle. En ik weet het nog van mijn kinderen dat ze zo blij waren dat het achter de rug was! EN dat diploma opgerold op de kaart, leuk he??
    Groetjes en een heel fijne vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf is dit gemaakt!!
    Gefeliciteerd met het typediploma van je dochter!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande