donderdag 25 april 2019

Sweet 16

Hallo allemaal,

De nieuwe Dutch Doobadoo collectie ligt weer in de winkels. 
Wat zijn er weer leuke mallen uitgekomen deze maand. 
We hebben weer een leuke bloghop voor jullie georganiseerd 
zodat jullie hopelijk weer heel veel nieuwe ideetjes opdoen.



Wat moet je doen om kans te maken op een super gaaf Dutch Doobadoo pakket?

  • Ga tussen 25 april t/m 27 april 2019 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Dit is mijn voorbeeldkaartje.

De dochter van onze vrienden is afgelopen weekend 16 jaar geworden. 
En daar hoort natuurlijk een kaartje bij. 
Voor het maken van dit kaartje heb ik de nieuwe 
Dutch Swing Card Art mal, 470.713.713 gebruikt.


Lynn doet dit jaar eindexamen en van mijn vriendin 
heb ik deze leuke foto van haar galafeest gekregen. 
De foto heb ik op mijn kaartje verwerkt. 
Bij een galafeest horen veel glitters vind ik dus ik heb 
mijn glitterpapier maar weer eens uit de kast gehaald. 
Maar eest heb ik de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Hierna heb ik heel oud designpapier van My Minds Eye 
uit de kast gehaald waarin glitters verwerkt zitten. 
Het designpapier heb ik gemat op zwart cardstock.
Hierna heb ik met verschillende stansen de kaart gepimpt. 


Wanneer je de kaart dichtvouw kan hij ook nog staan. Hoe leuk is dat.
Ik heb er nog een klein cadeautje bij gemaakt, een wijnglas vol 
met snoepjes en in de snoepjes had ik het geld verstopt. 
Bovenop heb ik een cup cakeje gebakken waarop ik botercrème heb verwerkt. 



Het zag er als geheel heel feestelijk uit en de jarige was er ook erg blij mee. 


Ik vond het leuk dat jullie weer even een kijkje hebben
 genomen op mijn blog en hoop dat ik jullie weer
 op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Jullie mogen nu door hoppen naar het blog van


Veel plezier nog met hoppen. . 
Tot een volgende keer.

Groetjes Mirande




16 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf model!! Zie er heel veel verschillende mogelijkheden mee!
    Jouw creatie is schitterend!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en dit model vind ik geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toch wel super leuk deze mal, en wat heb je er een mooie kaart mee gemaakt. TOP

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Onze dochter wordt in mei 16 dus thanks voor de ideeën!
    En dit model 😍 love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooooh dat is een geweldig mooie swingkaart voor een 16 jarige Mirande, een schitterend nieuw modelletje en die combinatie roze met zwart is zoooooo mooi...Ik ben er helemaal weg van
    bedankt voor je inspiratie..
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zult op je 16e maar zo'n prachtige kaart krijgen, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart voor de jarige en dan ook nog het glas erbij met veel lekkers, echt supermooi gedaan Mirande!
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart voor een 16 jarige Mirande......super gaaf gedaan!
    Het is een heel mooi model.....en het lekkers erbij maakt het helemaal compleet!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super leuk sweet sixteen kaartje. Kleur combi is te gek. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank jullie wel voor de leuke reacties allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige creatie en zeker een supergave pakket, ik waag graag een gokje
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige mal is dit en je hebt er echt een kadootje van gemaakt. Heel mooi Mirande.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een leuke sweet 16 creatie is dit geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande