maandag 29 april 2019

Baby love



Hallo allemaal,

Ik heb met het leuke slabbertje van Dutch Doobadoo nog een geboortekaartje gemaakt. 


470 713 707

Ik heb de basiskaart overgetrokken op blauw cardstock. 
Hierna heb ik designpapier Endless Love van Noor design/Joy Crafts gebruikt.


Op het slabbertje heb ik met de mallen van Dendennis deze 
baby en het wiegje gemaakt. Hiervoor heb ik de volgde stansen gebruikt.







De teksten die ik gebruikt heb komen uit de nieuwe tekst stempelset  ook van Dendennis. 
Zo leuk dat er nu eens Nederlandse teksten zijn, die zijn soms toch best lastig te vinden. 



Het woordje love heb ik gemaakt met een stans. 



Het woordje baby heb ik eerst gestempeld en
daarna heb ik de letters wit gekleurd met een gelpen.
Op de foto zie ik dat het niet helemaal goed gegaan is bij
de tweede b maar ja het blijft handwerk. 😋
Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 
Je kunt dus echt heel veel maken met de Dendennis stansen. 
Ik ben er echt zo fan van!


Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande