donderdag 1 augustus 2019

Happy Summer



Hallo allemaal,

Yeah, de nieuwe collectie met Dutch Doobadoo mallen ligt weer in de winkels. 
En wat zitten er weer onwijs leuke mallen bij. 
Ik ben aan de slag gegaan met deze mal de Dutch Fold Card Art
 470 713 728





We hebben dit keer ook een leuke bloghop voor jullie georganiseerd.


Wat moet je doen?
Ga vanaf 1 t/m 3 augustus langs de blogs van alle Dutch Doobadoo 
Design Team leden en laat een leuke reactie achter.
Wanneer je bij iedereen een reactie hebt achter gelaten kom je terug op het
 blog van Dutch Doobadoo en daar laat je als laatste ook nog een leuke
 reactie achter. Wie weet wil je dan wel een leuke prijs. In ieder geval veel
 plezier bij het hoppen en hopelijk doe je weer heel veel leuke ideetjes op.
Dit is mijn voorbeeld.


Ik heb de basiskaart 2 keer gebruikt en overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens heb ik  op eerste kaart het raampje overgetrokken en gekipt.
 Hierna ben ik aan de slag gegaan met het designpapier
 Sailing Home van Noor design/Joy crafts.
In de binnenkant heb ik met verschillende lagen gewerkt, 
dat kun je op de onderstaande foto zien. 
Deze schattige zeemeerminnen van Jocelijne Design 
zwemmen hierdoor echt in de zee tussen de schattige visjes. 


De slinger "Happy Summer" heb ik met een stans gemaakt en in de kaart opgehangen.


Op de buitenkant heb ik ook verschillende stansen verwerkt, 
waaronder de vuurtoren. Deze leuke stans is ook van Jocelijne Design. 
Onder de palmboom zit nog een zeemeermin even bij te komen. 
Hierachter heb ik nog een stukje visnet geplakt. 
De schelpjes heb ik gemaakt met de bloemetjes stansen van Jocelijne. 





Met een witte gelpen heb ik hier een daarna nog wat accentjes aangegeven. 
Dat maakt het net weer iets sprekender vind ik. 
Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen. 

Je mag nu doorhoppen naar de pagina van


Veel plezier nog en wie weet tot snel. 

Groetjes Mirande

22 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!
    Word je vrolijk van ondanks het mindere weer van vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart en echt zomers! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk gemaakt zeg, soort van zee tafereeltje, heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappig kaartje is dit Mirande!
    Leuke mallen heb je gebruikt,ziet er leuk uit.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zomergevoel straalt er van af. Mooi gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeer zomers :-). Lekker een strandgevoel :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijk zomers kaartje heb je gemaakt met deze mooie mal Mirande!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke vrolijke zomerse kinderkaart Miranda. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach wat superleuk is dit! We gepriegel denk ik, maar dan heb je ook wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijk zomers kaartje. Mijn dochter zou hier helemaal verliefd op kunnen worden, met de zeemeerminnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldig zomers tafereeltje heb je gemaakt Mirande! Erg lief geheel!
    Lieve freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ga niet op vakantie maar met zo'n pracht kaart waan je je toch even in het buitenland

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige creatie! Je hebt er echt een mooi tafereeltje van gemaakt! De zeemeerminnen zijn knap gemaakt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart met leuke kleurtjes! Leuke mal dit ook!! Als ik heel eerlijk ben ben ik niet zo'n fan van de Jocelijne zeemeerminnen..maar dat is mijn persoonlijke smaak..ik vind wel dat je het superleuk gemaakt hebt! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke zomerse kaart en wat een leuk model.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijk zomer zonnig tafereel! Echt een kunstwerkje, een feestje om naar te kijken :)

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig zomers kaartje is dit geworden Mirande...zo een onwijs leuk tafereeltje is erop te zien...heel mooi gemaakt met deze nieuwe mal..
    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijk tafereel! Erg leuk gedaan met deze mal.

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande