maandag 12 augustus 2019

De i van inktvis





 Hallo allemaal,

Ook vandaag ben ik weer aan de slag gegaan met een nieuwe letter voor in mijn ABC-Boek.
Dit keer ben ik aan de slag gegaan met de i van inktvis.

De basispagina heb ik gemaakt van creme cardstock 15 x 15 cm.
Hierop heb ik designpapier verwerkt en daarna
 ben ik aan de slag gegaan met het Dutch Art Alphabet 4
470.990.112 





Ik heb alleen de letter eerst op creme cardstock
over getrokken en daarna uitgenkipt.
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier van Studio Light.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de stansmallen van DenDennis.
Om de inktvis te maken heb je het hoofd van de pakezel nodig,
het hoofd van de slingeraap,
het driehoekige vlaggetje uit de Party Accessoires set,
de haren van de Ouwe taart,
de ronde cirkels van Discobol
en de ogen en de mond van Dendennis.



Met een witte gelpen heb ik hier en daar nog wat lijntjes 
gezet om de inktvis wat sprekender te maken.
De inktvissen zwemmen in de zee, waarin ook de letter i drijft. 
De golven heb ik gemaakt met verschillende stansen. 
Deze golven heb ik met foam tape opgeplakt waardoor je hoogte verschil
krijgt en het net lijkt of ze echt in de golven zwemmen. 

Ik ben benieuwd wat jullie van deze bladzijde vinden. 
Ik wens jullie een hele fijne dag en wie weet tot snel.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande