donderdag 15 augustus 2019

Welkom thuis



Hoi, hoi,

Deze maand zijn er weer heel veel leuke mallen uitgekomen. 
Waaronder dit leuke hondenhok. 
Ik heb hiervoor de Dutch Doobadoo Box Art 
470 713 727 gebruikt.

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock,
Vervolgens heb ik 2 verschillende soorten designpapier gebruikt met een houtlook.
Dit heb ik op het hok aan de zijkanten maar ook op het dak geplakt. 
Aan de binnenkant heb ik achterin ook nog designpapier geplakt 
omdat je dit ziet wanneer je door de opening naar binnen kijkt. 
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de decoratie.


Het hondje heb ik gemaakt met de collectables van Marianne Design.



Het poesje wat op het dak zit heb ik gemaakt met de stansen van Jocelijne.




De struiken die rondom het hok groeien heb ik gemaakt
 verschillende stansen van Jocelijne Design.



Het bordje voorop het hok heb ik met deze stansset gemaakt. 


Hierop het ik de tekst "Welkom Thuis" gestempeld. 
Hierna heb ik met een kleine bloemenpons nog enkele 
roze bloemetjes gemaakt waarin ik een plakpareltje heb verwerkt. 
Hierna heb ik met een witte gelpen nog wat accentjes aangegeven. 
Ik hoop dat ik jullie weer op wat ideetjes heb kunnen brengen.
 Ik wens jullie een hele fijne dag en tot snel.
Groetjes Mirande


1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande