maandag 26 augustus 2019

Ouwe taart gaat naar zee


Hallo allemaal,

Met deze display van Dendennis maakte ik nog een zomers kaartje. 
Dit keer gaat de Ouwe taart naar zee. 
Ik heb de display overgetrokken op kraft. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier. 
Het is papier van Noor design/Joy crafts de vintage Babyboy lijn.
Het designpapier heb ik nog een keer gemat op licht blauw cardstock.
Hierna ben ik aan de slag gegaan om de ouwe taart te maken. 
Hiervoor heb ik cardstock gebruikt en de jurk heb ik gemaakt 
met designpapier uit de Tropical Summer lijn van Noor design/Joy Crafts.
Uiteraard heb ik hiervoor de stans van Dendennis gebruikt. 
Op dit kaartje heb ik de ouwe taart lang haar gegeven. 
Dat staat haar ook wel goed, vinden jullie ook niet?
Het strikje in haar haar heb ik gemaakt met een andere stans 
alleen weet ik niet zo snel meer welke.😌



Vervolgens heb ik enkele duinen gestanst uit kraft papier. 
Hiervoor heb ik stansen van golven gebruikt. 
Daarna heb ik nog wat duingras gemaakt.
Hierna ben ik aan de slag gegaan met de leuke 
stans van Jocelijne van de vuurtoren. 
Dit keer heb ik de vuurtoren blauw gemaakt. 


 De ouwe taart is op het strand waar het een beetje bewolkt is
 dus heeft ze er maar voor gekozen om te gaan vliegeren. 
De vlieger heb ik gemaakt met een stans en de wolkjes
zijn gemaakt met een stans van Jocelijne. 


Achter de duinen is nog een klein stukje van de zee te zien. 
Het ankertje komt ook uit een stansenset van Jocelijne.


De tekst heb ik gemaakt met de leuke zee stempelset van Marianne Design.


Ik ben zelf weer een weekje naar zee op vakantie geweest. 
Weer of geen weer ik vind het daar altijd heerlijk. 
Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
 Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.
Groetjes Mirande 


2 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk en vrolijk kaartje!!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! En de ouwe taart is opeens geen ouwe taart meer, met deze kleur haar!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande