woensdag 21 augustus 2019

Hoera 10!


Hallo allemaal,

Voor het jarige vriendinnetje van mijn dochter maakte ik dit verjaardagsdoosje. 
Merle mocht naar haar feestje en wilde naast de gekochte cadeautjes 
ook nog een kaartje meenemen. 
Dus mama mocht weer aan de knutsel. 
Voor dit doosje gebruikte ik de Dutch Doobadoo Box Art Scallop A4
470 713 057


Het basisdoosje heb ik overgetrokken op wit cardstock. 
Daarna ben ik aan de slag gegaan met het design papier Tropical Party 
van Noor design/Joy Crafts. 
De grasrandjes heb ik gemaakt met een stans uit kraftpapier.
Vervolgens heb ik de leuke alpaca gemaakt met de collectables van Marianne Design. 
De meiden zijn helemaal gek van Alpaca's dus dit kaartje valt zeker in de smaak.



De ballonnen en de cadeautjes heb ik gemaakt met de stansen van Dendennis.


De labeltjes met de tekstjes heb ik gemaakt met de stempelset van 
Marianne Design waar ook de stansjes voor de labeltjes bij zitten. 
Superhandig maar ook erg leuk deze set.
Het cijfer 10 heb ik gemaakt met de stansen van de cijferprikkers, 
die zijn ook van Marianne Design.



Op de voorkant van het doosje heb ik een bladzijde gestanst 
waarop ik de tekst "Gefeliciteerd met je verjaardag" gestempeld heb. 
De slingers heb ik gemaakt met stansjes van  My Favorite Things.


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag.
Tot de volgende keer.
Groetjes Mirande



2 opmerkingen:

  1. Wat een onwijs gaaf doosje Mirande! Daar zal het vriendinnetje vast erg blij mee zijn geweest!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk weer, een card in a box en dan met de lama! Zal helemaal in de smaak vallen en krijgt vast een ereplaatsje.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande