maandag 4 november 2019

IJskoude Wintergroetjes


Hallo allemaal,

Het is alweer november. Dat betekent dat we bij Dutch Doobadoo
weer een nieuwe challenge voor jullie hebben bedacht. 

Dit keer heb ik als voorbeeldkaartje met het thema "Winter" gekozen.
Ik ben aan de slag gegaan met deze sketch

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


Ik heb de basiskaart overgetrokken op creme cardstock om 
vervolgens de grootste kaart te voorzien van 
designpapier uit een papier blokje van Studio Light. 
Hierna heb ik de kaart nog een keer overgetrokken maar iets kleiner 
op creme cardstock en een ander velletje designpapier papier. 
Dit keer heb ik het designpapier nog een keer gemat op zwart papier, 
dat maakt het kaartje net iets sprekender omdat er bij de versiering 
ook zwart terug komt en dan vind ik mooier.


Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met 
het pimpen van deze basiskaart
Ik heb eerst met de Tumble Friends set van 
Jocelijne Design deze schattige pinquin gemaakt. 


De pinquin kijkt door een sterrenraam, die gemaakt is met een stans van Studio Light. 
Wat een gave stans is dat. 
Die moest ik gewoon hebben en viel zomaar in mijn boodschappenmandje.😂


Linksboven in de hoek heb ik wat sterren gemaakt van zwart papier. 
Iedere ster heb ik voorzien van een stikrandje met een witte gelpen. 


Links onderin heb ik de tekst "IJskouden wintergroetjes" gestempeld.


Aan de rechterkant heb ik ook wat sterren geplakt. Hiernaast staat de tekst
 "Winter", die heb ik gemaakt met de stansen van Elisabeth Craft. 


Ik ben benieuwd wat jullie van mijn voorbeeld vinden
 maar wens jullie heel veel succes en plezier met het meedoen aan deze challenge. 
Vergeet niet om jouw voorbeeld in de Dutch Doobadoo Challenge Facebook 
groep te plaatsen. 

Groetjes Mirande







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande