zondag 24 november 2019

Brr koud he




Hallo allemaal,

Met de Dutch Doobadoo mal van de wintermuts heb ik deze winterse l gemaakt. 
Ik heb hiervoor deze mal gebruikt



Dutch Doobadoo Card Art A5 Winter Hat
470 713 748

Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met designpapier van Noor design/Joy Crafts. 
Ik heb het middelste gedeelte gemat op blauw cardstock.
Het design papier heb ik bewerkt met een beetje Dutch Doobadoo Gesso. 


Op de onderste rand heb ik met witte houten letters de tekst "Brr Koud Hé"gemaakt. 
De ijsschotsen heb ik gemaakt met behulp van de lijnen op de muts.


Hierna ben ik aan de slag gegaan met de Tumble Friends stansen 
van Jocelijne Design. Daarmee heb ik deze schattige pinquins gemaakt. 


Ik vind ze zooo onwijs lief!😍
Verder heeft deze kaart niet zo heel veel nodig. 
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Mirande




2 opmerkingen:

  1. Hahaha, ik moest meteen denken aan de muts die we van Petra kregen, die blauwe, waarop stond: ik ben een muts. Weet je nog? Niemand heeft hem volgens mij ooit gedragen. De jouwe is 10 keer leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een super mooie vrolijke kaart. Wat een schattige pinguïns op de ijsschotsen. En een heel leuk idee om zo de muts te versieren. De houten letters zijn ook erg leuk erbij. Een geweldig geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande