donderdag 7 november 2019

Sint & Piet


Hoi, hoi,

Oh,wat is dit leuk! Dutch Doobadoo heeft een Sinterklaascollectie uitgebracht. 



Ik word hier zo blij van als juf. 
Heerlijk lekker knutselen en
 vervolgens de creaties kunnen gebruiken op je eigen werkplek. 
Dat is toch ontzettend leuk!!


Bij Dutch Doobadoo hebben we met de nieuwe mallen weer een 
leuke bloghop voor jullie georganiseerd, boordevol Sinterklaas ideetjes. 
Hoppen jullie gezellig mee? 
Wanneer jullie bij alle DT-leden een leuke reactie achter 
 laten maken jullie kans op een leuke prijs. 

 Toen de nieuwe collectie bij mij op de deurmat viel ben ik er 
direct mee aan de slag gegaan. 
Als eerste koos ik deze mal. 


470  713 752
Ik heb de basiskaart overgetrokken op wit cardstock. 
Vervolgens heb ik de letters overgetrokken op designpapier Let's Party van Noor design/Joy Craft. 
De letters heb ik uitgeknipt en nog een keer gemat op kraft papier. 


Nadat alle letters op de basiskaart geplakt zaten 
ben ik aan de slag gegaan met de versieringen.
Als eerste ben ik weer mijn knutselkamer ingedoken 
om mijn Sinterklaas mallen weer op te zoeken. 
Het duurde even maar......... ik heb ze weer gevonden tussen 
alle andere knutselspulletjesin mijn overvolle hobbykamer. ๐Ÿ˜Š


Ik ben nog steeds erg blij met de mal van het pietje en de sint. 
Ik hoorde dat deze niet meer leverbaar is dat is echt heel erg jammer. 
Maar ik heb ze wel, dus heb ik ze ook gebruikt. 


De cadeautjes heb ik gemaakt met de party accesories set van DenDennis. 


De tekstjes heb ik gestempeld met een stempelset. 
Verder heb ik de zwarte boom, de maan en de ster gebruikt 
uit de paper art collectie van Dutch Doobadoo. 
Ik heb hier een daar nog een klein stukje jute verwerkt op de kaart.
Met een witte gelpen heb ik hier een daar nog wat accentjes 
aangegeven en toen was mijn kaart klaar. 
Ik kan dit jaar bijna niet wachten totdat de Sint echt aan komt en ik de kaart mag ophangen. 



 Ik ben benieuwd wat jullie van deze Sinterklaascreatie vinden 
en wens jullie nog heel veel hopplezier. 
Jullie mogen nu verder hoppen naar het blog van 


Tot de volgende keer.

Groetjes Mirande







25 opmerkingen:

  1. Superleuk! En zeker voor een juf! De hele collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is ook fantastisch, hele leuke mal! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een vrolijke kleurtjes zijn er gebruikt!heerlijk om deze creativiteit te zien. Super gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fraai geheel met al die kleurtjes! En wat fijn dat je hier als juf zo goed gebruik van kunt maken. Deze hobby had ik eerder weer op moeten pakken. ๐Ÿ˜‰

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo leuk lekker kleurrijk. leuk om voor het raam te hangen om sint en zijn pieten te verwelkomen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oook al zo leuk. jullie maken het ons wel moeilijk hoor hahaha. maar leuk gemaakt top

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke creatie. Zo leuk met die letters๐Ÿ˜ƒ Bedankt voor je goede uitleg☺️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is dit een gezellige kaart zeg! Superleuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind dit een kei leuke kaart.
    Heerlijk vrolijk met die kleurtjes zo en dat pietje is kei gaaf. Inderdaad jammer dat die er niet meer zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zag deze kaart bij Kreadoe en was er helemaal weg van, tot nu toe heb ik deze mal nog nietvin de winkel kunnen vinden. Moet nog even geduld hebben, denk ik

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig, vrolijk en leuk kastje, wordt je blij van!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooi deze kaart maar waar heb je de mal van het pietje vandaan

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lief, leuk en grappig kaartje geworden ....... leuk zo met de pietjes erbij, die horen echt erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk!! Lekker vrolijk en mooi gedaan๐Ÿ˜

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Met zo’n creatieve juf zijn de lessen zeker niet suf.
    De kaart is een waar feest, ik ben blij dat ik op je blog ben geweest ๐Ÿ˜€.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ern super leuke en vrolijke sinterklaaskaart

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een echte Sint en Piet creatie! Vrolijk en kleurrijk, precies wat kinderen aanspreekt. Bijzonder mooi gemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo schattig,ik ga deze ook maken voor mijn kleindochter van bijna 4. Zo'n n mooie leeftijd nu. Ik zal deze mooie kaart als voorbeeld gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Alweer zo'n leuke kaart van Dutch Doobadoo. Ze hebben ook deze keer weer erg leuke dingen verzonnen.Deze letterkaart vind ik ook geweldig leuk, lekker vrolijk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande