donderdag 21 november 2019

Mijn verlanglijstje




Hoi, Hoi,

Ik heb nog een Sinterklaaskaartje gemaakt. 
Dit keer met de mal van de schatkaart. 


Dutch Doobadoo Card Art Treasure Map A5
470 713 718

Deze had ook heel goed nog bij de Sinterklaascollectie gekund 
want je kunt er hele leuke verlanglijstjes mee maken.

De basiskaart heb ik overgetrokken op wit cardstock,
 de randen heb ik bewerkt met vintage photo inkt. 
Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met Kraft papier. 
Alle stukjes heb ik bewerkt met inkt maar ook met de distresser. 




Met de collectables van Marianne Design heb ik de Sint en de Piet op het paard gemaakt. 
De grote cadeautjes heb ik gemaakt met een stans van Dendennis. 
De  kleine pakjes en de wortels heb ik gemaakt met de 
nieuwe sinterklaasstansen van Marianne Design.





Hierna heb ik nog enkele tekstjes op de kaart gestempeld. 
Deze tekstjes komen uit de stempelset van Marianne Design, die jullie hierboven hebben gezien.



de tekst "Mijn verlanglijstjes" heb ik gehandletterd. 
Wanneer je heel goed kijkt, zie je dat ik op de achtergrond nog 
pepernoten gestempeld heb met bruine distress inkt. Dit zie je alleen niet zo heel goed. 
Nu nog even het verlanglijstje invullen en dan kan hij in mijn schoen. 😂
Ik wens jullie nog een hele fijne dag en tot snel.

Groetjes Mirande




1 opmerking:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat op mijn blog. Ik vind het erg leuk om al jullie reacties te lezen en het werkt voor mij enorm motiverend om nog meer creaties te maken. Bedankt voor je bezoekje en hopelijk tot snel.
Groetjes Mirande